čtvrtek 10. září 2015

Řekněte GOUDA!

Jsem hlava dubová a úplně jsem zapomněla ukázat vám, co mi zbylo z týmového focení před sezónou 2015/2016.


Tak tady to, opožděně, je.


Na zimáku byla úplně příšerná zima. Jakože proč-chodím-v-lednu-na-hokej zima. Pocitově, chápete. A to jsem přišla ve své nejteplejší mikině. Takže jsem byla docela solidně vymrzlá ještě dřív, než se vlastně pořádně začalo něco dít :D

Letos mi to focení přišlo takové jakési... Meh. Loni mi to přišlo zábavnější. Pravda, asi bych neměla chodit na obyčejné focení na týmovou fotku s nějakým velkým očekáváním :D Jsem ale už zkrátka rozmlsaná.

Velká očekávání jsem měla i z fotek samotných, ale jak už tak bývá zvykem, ani ta nebyla naplněna. Nevím, jestli svítilo míň světel než loni, jestli mám obě ruce levé, anebo jestli už mi prostě odchází foťák, ale přišly mi ty fotky o dost horší než loni. No, tak snad zas za rok.
Tak jako tak, na hlavní várku se můžete samozřejmě podívat na webu. A jak je poslední dobou zvykem, máme i krátké dvouminutové video. Rovnou se vám přiznám, že v tomhle článku nic EXTRA není. No, ale těch našich hokejek přece není nikdy dost ;)

Jan Jaroměřský, i když je to prakticky totožná fotka s tou v albu

Jakub Herman

Jakub Urbisch

Jiří Řípa a Jiří Ondrušek


Radim Kucharczyk a Tomáš Houdek...
...měli moment



David Nesvadba

Peter Zuzin

Radime, nebreč, už bude konec


Dávid Buc



Osobně bych dala na plakát spíš tuhle verzi


Jakub Matai


David Nesvadba a Tomáš Markl

Tak ahoj!

1 komentář:

  1. Pekne, vidno, že šport je hlavne o zábave a priateľstve - tak to má byť.

    OdpovědětVymazat