pátek 4. září 2015

Akcie v továrně na fixy

Ve středu 3. září se po roce konala autogramiáda celého A-týmu. Na celodenní podpisovou událost alá mistři z Litvínova to sice zdaleka nemělo, nikdo ale nečekal, že se celá akce protáhne na dvě a půl hodiny.


Tyhle akce jsou stejně tak super, jak jsou vyčerpávající.

Téhož dne se také konala tisková konference. Kdo trochu sleduje dění kolem klubu, tak ví, že to byla extrémně očekávaná událost. Nakonec to bylo ale tak nějak... O ničem. Na současné problémy/spekulace se vlastně nikdo moc neptal, přesto (aspoň mně) přišlo, že by se atmosféra dala krájet. Každopádně se mi líbilo, jak mluvil trenér Venera.

Trenér Zdeněk Venera

Poměrně velký zájem byl i o představení nových dresů. Barevná kombinace samozřejmě bíločervená, od oblých tvarů se přešlo na rovné linie. Je i nový font, takový ten "retro jersey". Jo a na dresu jsou tkaničky. Dohromady musím říct, že se mi ten dres opravdu moc líbí, i když samozřejmě "experti" z ostatních týmů hejtovali jak o život :D Sto lidí, sto chutí, ono stejně nakonec dres je úplně to poslední, na čem v hokeji záleží.
Záznam celé tiskovky si můžete pustit tady a fotografie účastníků a především dresů najdete zde.

Trošku nešťastné (minimálně pro mě) bylo, že tiskovka začala v jednu, trvala půl hodinky a autogramiáda byla až na pět. Návštěvníci OC tak mohli vidět olomouckou redakci namačkanou u stolečků před fast foodem se sečuánskou kuchyní, jak pracuje na reportáži, fotkách a videu z tiskovky, protože se nikomu nevyplatilo jet domů. Nakonec to naštěstí docela uteklo, i když ani tak mě zrovna netankuje, že jsem půl dne strávila v obchoďáku :D


Na tiskovku bylo vše pečlivě nachystáno, a to včetně podpisových kartiček, které myslím vypadaly stokrát líp, než loni. Hráči měli nakázané obléct si nová klubová trička, což sice všichni nezvládli, ale vzali si v tom případě alespoň klubové mikiny. Zatímco trika už jsme mohli vidět v červnu, mikiny jsem viděla prvně a moc se mi líbily. Uvažuju, že si ji koupím, pokud bude ve fanshopu za rozumnou cenu.

Podpisové kartičky na superkvalitní fotce, ha! Nahoře vzácný podpis od syna Honzy Jaroměřského :D Karta Bartoně podepsaná není, protože život není fér a Baruna je v Třebíči. Zase.

Ještě před začátkem už tam byla opravdu dlouhá fronta. A první hodinu a půl z ní vůbec, ale vůůůbec neubývalo, jak se lidé postupně trousili. Určitě bylo lidí víc, než loni a myslím, že pokud ten tým extraligu udrží, tak to příští rok bude ještě "horší" :D Zkrátka jsou teď z kluků velké hvězdy, co se dá dělat. 


Ne všichni to ale zvládali úplně se ctí a jak čas plynul, tak se stále častěji ptali, jestli už konečně těch lidí ubývá. Moje odpověď je většinou moc nepotěšila :D Někteří experti – nebudu jmenovat – se poslední hodinu už jenom drželi za hlavu :D :D Ale všichni to jsou profíci, a tak i když už měli hlad a chytali je křeče do ruky a já nevím, co ještě, tak furt byli k fanouškům super vstřícní. A právě podle ohlasů od fandů všechno klaplo, jak mělo, a to je nejdůležitější :)

No, fotogalerie je samozřejmě na webu a k dispozici je i povedené video.

Tomáš Mikúš



Jakub Matai

Radim Kucharczyk

Branislav Konrád

Jan Jaroměřský se synem

Tomáš Houdek


David Škůrek a Adam Zeman

Michal Vodný



Tomáš Valenta

Jan Knotek

Aleš Jergl


Roman Rác a Tomáš Houdek


Miroslav Holec

Matěj Pekr



Marek Laš

Jan Eberle


Peter Zuzin

Jakub Urbisch




Jiří Ondrušek

Nový kapitán Martin Vyrůbalík




Peky si asi poslední dobou myslí, že čím víc se bude šklebit, tím menší je pravděpodobnost, že ty fotky pak někde budou. Ó, jak se plete!

Robin Staněk



Dávid Buc

Pavel Skrbek
(a Pekyho šarm)





Na druhý den jsem se bavila s Jakubem Hermanem, jestli ho z toho podepisování bolí ruka, ale prý dobrý. Jo, to je asi ta praxe z koncertů, i když jak Hermoš trefně poznamenal, tam většinou podepisuje prsa :D
Kdyby vás jako zajímalo, co hráči podepisují nejradši, tak je to starý dobrý papír. Na dres to prý ještě jde, na ruce už je to horší. Nejhorší ze všeho je šála, což už jsem slyšela z několika zaručených zdrojů. Tudíž pokud jako nevíte, co si s sebou přinést, můžete to brát jako radu do života.

Na závěr vám ukážu pár momentek, které vyfotil Tomáš Houdek, když jsem mu šla pro sváču :D Zaostřování by to sice chtělo potrénovat, ale jinak myslím, že dost dobrý.






Už mě tam ani není potřeba, no ne? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat