úterý 30. června 2015

Kick me

Článek o turnaji v malé kopané jsem záměrně odkládala. Bývala bych ho napsala ještě později, ale pak už by ho nejspíš ani nikdo nečetl, a to přeci nikdo nechceme.


O ruku nikdo nepřišel, zranění na straně hokejistů bylo, pokud vím, tentokrát "jen" jedno, takže asi dobrý...



6. ročník turnaje v malé kopané se samozřejmě konal na konci června ve Slavoníně jako tečka za suchou přípravou našich drahých hokejistů. Ti již tradičně přihlásili tři týmy.
Lidí tam měly být tuny, a to prosím doslova. Ostatně, tuna lidí je například dvanáct chlapů, co každý váží lehce přes osmdesát kilo. Tuny lidí tam byly! Já z toho měla docela obavy, ale nakonec mi to v porovnání s loňskem tak strašné nepřišlo. Hlavně proto, že jsem nemusela stát tu patnáctimetrovou frontu na pití, na to mám lidi, ne asi :D


Šmarjá, já vůbec nevím, co mám vlastně psát! Letos mi to přišlo takové... nijaké. Což je docela divné, protože se organizátoři (Fan Club HC Olomouc) postarali, aby to tentokrát nebylo jen o fotbale a nějaké menší soutěži pro návštěvníky. 
Tak třeba se dražil originál hraný dres Ivana Majeského, podepsaný od všech hráčů áčka. Vzhledem k tomu, že Majeský ukončil kariéru, jedná se o skutečnou raritu. Upřímně jsem čekala, že cena celkem vyletí, ale nakonec za něj nějaký fanda zaplatil jen 1400. Veškeré peníze jdou na opravu maskota Kokrhéla. Myslím, že nejsem sama, kdo to úplně nepochopil... Kokrhéla jsme v minulé sezóně viděli všeho všudy snad jednou nebo dvakrát. A ani v sezóně předtím nepáchal žádné šílenosti, které by jej nějak mohly poškodit. Nabízí se vysvětlení, že Kokrhél spíš podstoupí plastiku, aby vypadal více jako papoušek s motykou nové logo. No, uvidíme. Tak jako tak doufám, že maskota v příští sezóně uvidíme víc a ne jen na ledě před zápasem.


Fandové také poděkovali Petru Fialovi za jeho trénování áčka a popřáli mu hodné štěstí u juniorky. On jim za to poděkoval a na oplátku jim popřál, aby je hra áčka těšila a aby hodně chodili na zápasy. Bylo to děsně dojemné, jak jinak. Ale pravdou je, že trenér Fiala si prostě poděkování zaslouží, protože přece jen se ten postup asi neupekl jen díky ohromné vůli hokejistů. Doufám, že se mu u juniorky bude dařit a bude ho to bavit. 


Samotný fotbal byl pro mě fakt docela o ničem. Předchozí roky jsem si to užívala víc. Tudíž to asi nebudu nijak extra komentovat, snad jen řeknu, že se hned dva týmy hokejistů dostaly do zápasů o první a třetí místo. A oba týmy prohrály. Tak jako tak, celkem pěkný výsledek. Jo, a taky konečně zase celý turnaj vyhrál nějaký nový tým. Vítaná změna.


Tady jsem vám původně chtěla dát odkaz na čučavou videoreportáž, nicméně podle hesla když se to má po..., tak všechno, nás zcela zklamala technika, a tudíž tu žádná videoreportáž nebude. Vlastně nevím, proč to sem píšu, protože kdybych to bývala nezmínila, tak nic nevíte a je nám všem dobře. Takže nás (redakci) aspoň politujte.

Nicméně, zamáčkněte slzy, fotky samozřejmě mám, Takže pěkně prosím tudy.

Peter Zuzin

Michal Vodný

Míč a Jakub Herman

Matěj Pekr



Branislav Konrád


Tomáš Mikúš



Mario Cartelli

Radim Kucharczyk


Dramatická fotka, protože Jan Jaroměřský celý turnaj strašně prožíval.

Milan Ostřanský



Aleš Jergl

Šimon Beták

Jiří Řípa

Jiří Ondrušek


Jan Knotek


Dávid Buc

Héle, konec článku! Možnáááá vypotím něco z hokejového kempu, pokud mi dovolí to nějak jako prezentovat :D A pokud ne, tak se vám ozvu zase až po prvním tréninku na ledě. Zatím pá!

Žádné komentáře:

Okomentovat