středa 18. června 2014

Na vrcholu světa

Nebo alespoň na vrcholu Jeseníků. 
Přesně tam jsem včera byla já, ale hlavně kluci z HC Olomouc, kteří v rámci svého tradičního týdenního soustředění opět vzali kola a vyšlapali až nahoru.


Jsou to borci. Já se nahoru vyvezla autem a úplně mi to stačilo :D

Až pár hodin do odjezdu se nevědělo, jestli vlastně někam jedeme. Problém s absencí vozidel v rámci redakce vyřešil autobus, ovšem bez propustky to nahoru nejde. Nakonec však pánové z vedení situaci vyřešili a do auta jsem se vešla já i moje kolegyně Zuzka. 

Do Malé Morávky, kde soustředění probíhá, jsme dorazily zhruba o půl jedné. Kluci měli vyjíždět až 15:45, takže jsme měly fůru času se naobědvat, trošku se projít po vesnici a zapadnout do restaurace hned vedle na zmrzlinu a kafe. Zkrátka příprava na vrcholový pracovní výkon :D 
Nakonec jsme se všichni naskládali do aut, kluci sedli na kola a mohlo se začít.

Jakub Bartoň na startu

Byl to vážně zážitek. Jestli na našem klubu mám něco vážně ráda, tak je to fakt, že i nás "novináře" berou jako vlastní a normálně se s námi baví a vtipkují. Třeba to tak mají i jinde, ale to já nevím, tak jsem ráda, že u nás to tak je :) O zábavu tedy rozhodně bylo postaráno i mezi jednotlivými zastávkami, během kterých hokejisty počítali, navigovali a povzbuzovali. Nejakčnější byla první "občerstvovací stanice", kdy kluci doplňovali pití a zahazovali helmy do trávy. Klíčové bylo stoupnout si na konec špalíru, abych nedostala ani lahví, ani helmou :D

Jan Knotek

Po zastávce na Ovčárně už se jelo rovnou na Praděd, kde se čekalo na prvního hokejistu v cíli. Už poměrně brzo bylo celkem jasné, že jako první dorazí Lukáš Králík, což se nakonec i stalo. Kralda za svůj výkon dostal od trenérů zbrusu novou červenou helmu a samozřejmě i velkou pochvalu. Chvilku po něm dorazil Richard Diviš.
Proběhla menší tipovačka, jestli průběžně třetí Aleš Jergl udržel náskok, nebo jestli ho předjel zkušený Martin Vyrůbalík. Já věřila Vyrubovi, ale nakonec se na pomyslné stupně vítězů přece jen dostal Aleš, možná i proto, že Vyrub ještě oblékal bundu, aby ho neufouklo.


Původně jsem měla snahu v cíli vyfotit každého, ale kluci, co už byli v cíli, se dožadovali společných fotek, a co bych to byla za fotografa, kdybych je odmítla :D Nejzlatější ze všech byl Roman Kadela, který neměl mobil, a tak nemohl pobíhat kolem a fotit všechno, co viděl, a místo toho se dožadoval foťáku. Když zjistil, že s tím mým by byl nejspíš potřeba rychlokurz, nechal to na mně a jenom navigoval, co má být v záběru. Tak snad bude nakonec s výsledkem spokojen :D

Když na Romana Kadelu namíříte foťák, začne mumlat "ne ne ne ne ne". Promiň, nemohla jsem si pomoct.

Když už byli všichni najezení, napití, odpočatí a vyfocení dle potřeby, tak se postupně vydávali na zpáteční cestu. Nakonec jsme se směr Malá Morávka vydali i my, závislí na autě. Na chatě nás pak čekala nabídka, že nemusíme do Bruntálu na vlak ve 21:30, ale že můžeme zůstat přes noc. Zkušenost s nočním vlakem plným pochybných existencí má snad každý, takže jsme na to kývly. Našla se pro nás místnůstka s patrovou postelí, a to nám úplně stačilo.

Takže jsme si užily poměrně zajímavý večer/noc u táboráku. Na zpěv a kytaru bohužel nedošlo, ale i tak na to jen tak nezapomenu :D Velký dík patří Švanimu, který mi opekl špekáček, you da real MVP! Ale MVP byl i Vyrub, který u kluků (přesněji u Robina) našel nabíječku na mobil, takže jsem mohla doplnit šťávu. Ráno jsme se nasnídaly, řekly ahoj a šlo se zase na autobus.
Většina fotek je samozřejmě na ofiko webu, tady jsem hodila hlavně snímky toho krásného výhledu a pak těch, pro které kluci zapózovali.



Přesně proto nedám na Barušku dopustit :)

Roman Kadela, (který by mohl být) profesionální model, na rozmazané fotce :D

Matěj Pekr

Stromy na Ovčárně

Ještě víc stromů na Ovčárně!



Martin Vyrůbalík

Jan Jaroměřský

Roman Rác a Roman Kadela


Lukáš Králík a Ondřej Švaňhal

Tomáš Vošvrda do cíle kvůli spadlému řetězu doběhl. I tak ale zvládl trasu o 16 minut rychleji, než loni.

Tuhle skupinku jsem fotila snad šestkrát a ani na jedné se netváří všichni najednou normálně. Tak jsem vybrala tu nejvtipnější a nazdar :D




Tady se ale žádné "ne ne ne" nekonalo :)





Peky, taky fotograf




Tomáš Houdek


Žádné komentáře:

Okomentovat