pondělí 16. září 2013

Party never stops!

Konečně jsem se donutila ukončit sérii článků o EHT v Pardubicích. Fotky mám kompletě hotové snad už někdy o soboty, jenom do dodělat... 


Český nároďák si tímhle zápasem zachránil svou čest... a to vlastně asi úplně stačilo.


Ačkoliv náš tým celé České hry předváděl všechno možné, jenom ne nějak extra efektivní hokej, jedna výhra nad Rusy opět vše vyžehlila a všichni se tedy tváříme, že to vlastně v Pardubicích byl super úspěch :D Ke spokojenosti mnohých (mojí taky) navíc byla před utkáním nachystaná u každé sedačky "plácátka" – takový ten arch tvrdého papíru, který poskládáte a pak ním tleskáte. Českému fandovi vlastně stačí k radosti dost málo – něco do ruky a porazil "Rusáky".

A já nebyla v případě tohoto utkání výjimkou. Tohle mezistátní derby má vždycky něco "extra" a navíc zkrátka sborná no :D Můj kryptonit. Hrdinou celého prodlouženého víkendu byl pro mě Andrej Zubarev a ten v neděli skoro z ledu neslezl, takže u mě spokojenost.
Navíc byl zvolen do nejlepší pětky turnaje a já z té radosti jsem trochu (moc) zapištěla – přísahám, že tohle normálně nedělám – načež se mým směrem pohoršeně otočila málem celá tribuna. Ta samá tribuna bohužel pět minut předtím vystrnadila z místa jednu Rusku, co seděla se svým českým přítelem za námi na oba víkendové dny. Nechtěla poslouchat jejich urážky. Předtím totiž při gólu Rusů dala svou radost velmi hlasitě najevo – aby taky ne, gól dal hráč Omsku a soudě podle její šály tedy jeden "z jejich" – což mezi velmi tolerantními českými fanoušky akorát tak vyvolalo vlnu opravdu sprostých urážek. Kdo nefandí s námi, fandí proti nám, takže jediné fajn na celém incidentu bylo, že se slečna nedala a že se jí její přítel velmi rázně zastal. Lidi celkem čuměli, že oba umí česky.
Nicméně zpátky k Zubarevovi – titul jednoho z nejlepších obránců turnaje byl víc, než zasloužený, protože opravdu dřel ve všech zápasech jako kůň. A tak no, mám radost, když jsou mí oblíbenci oceňováni :)


Po zápasu jsem venku před halou trošku moc nadšeně zvolala "OSKAR!", načež se samozřejmě Oskar Osala otočil a koukal, kdo to tam tak řve. No jo. Už jsem byla unavená :D Taky kolikrát naběhneš takhle v davu českých fans do oblíbeného Fina, že jo :D

Tradičně mám z tohoto zápasu nejvíc fotek, takže si je všechny pořádně užijte. Ve skutečnosti jich tam je 73, nějak jim tam ten počet nesedí. Ale to jsou detaily...

Vasilij Košečkin taky cosi vyhrál, hráče utkání asi, takže u mě spokojenost!

Viktor Tichonov jr.

Maxim Čudinov má moment s vlastní rukou...


Michal Vondrka

Stanislav Galimov

očividně kvalitně trénovaní fandové SKA :D




Žádné komentáře:

Okomentovat