pátek 9. května 2014

Trochu té vaty okolo

Druhý ročník olomoucké Koloběžkiády je za námi.


*Škůrovo triko 10/10

Akce se tentokrát nekonala na dopravním hřišti, ale v parku u cukrárny, což si myslím, že byla do jisté míry chyba. Park je sice větší, ale taky nikdo neměl moc zájem vzdalovat se od centra dění, takže se strašně moc lidí mačkalo kolem fontány, kde byl start i cíl. Taky tam bylo asi milion stánků a milion šňůr od živé kapely. Pravda, loni dorazilo méně lidí, ale přece jen si myslím, že by to dopravní hřiště a jeho okolí "zvládlo" mnohem líp.
Prvních několik závodů třeba mělo start jinde, aby děti nemusely zahýbat, ale kvůli tomu se start posouval dál a dál, až nakonec přihlíželi jenom rodiče malých capartů. Mezitím se ještě předávaly ceny pro první kategorii, o což jsem já zcela přišla, protože jsem právě chtěla nafotit start a vůbec jsem neslyšela, že má být vyhlášení.


Vyhlášení samotné probíhalo na schodech do cukrárny a vždycky si před schody stouplo plno lidí, přes které se blbě fotilo, nebo kolegiálně přímo přede mě nějaký jiný fotograf, který si asi myslel, že si tam fotím rodinného příslušníka, a tedy nepotřebuji žádné místo. I kdyby! 
Pro tip: Tohle nedělejte, i kdyby někdo fotil na blbej mobil. Je to drzé a všechny dotčené to leda tak otráví.

Peky mi klidně ale do fotek může lozit, kolik chce!

Kluci byli "zašití" na terase cukrárny, a měli tedy výhled na cíl. I tak ale byli, dá se říct, bokem dění. Loni byl ten jejich stůl dostupnější a kluci stejně chodili po placu a koukali, co a jak. Člověk pak měl pocit, že je s nimi víc v kontaktu. Kdo se ale osmělil a šel za nimi, tak samozřejmě dostal jak podpis, tak fotku, protože kluci jsou profíci a sympaťáci, o tom žádná :)

Michal Vodný

Počasí nám ale celkem vyšlo, i když těsně před koncem přišla přeháňka. Jinak ale slunečné počasí znamenalo, že jsem zas měla přepálený fotky, protože jsem tak po půl hodině vzdala neustálé přenastavování (podle toho, jestli slunce svítilo, nebo zašlo za mraky) a přešla jsem na automat, který to moc nezvládal. To je tak, když je fotografka líná, no. Kluci hokejoví byli v naprosté většině moc šikovní a nadšeně zapózovali. 
Ofiko část galerie klasicky na webu.


Oproti loňsku porada o tom, kdo s kým a kam pojede, proběhla opravdu svižně.

Lukáš Králík

Krteček!


Jiří Řípa

Barvičky! Kvůli tomu mě občas mrzí, že fotím halový sport :P Krásný, ne? Ani jsem to nemusela přibarvovat.

Kdybyste ty tři caparty postavili na sebe, tak by třeba byli stejně vysocí, jako David Škůrek!

Jiří Ondrušek

Roman Rác jel až ke konci a jenom jednou, chudák :( :D

Těžký relax v podání Matěje Pekra

Richard Diviš





Voďas byl největší fráááája :))

Aleš Jergl



Žijeme ve 21. století, tak ženský dostaly prací prostředky a chlapi pivo.

Cukrová vata byla trošku do kysela, ale hej, neměla jsem ji nejmíň tři roky, takže who cares!

Žádné komentáře:

Okomentovat