neděle 20. dubna 2014

Teď jste slavní

Ahhhhh. Je to tam :)


Kohouti z Olomouce se zapsali do historie a po sedmnácti letech vrátili tým do Extraligy.

Ani nevím, kde začít!

Asi začnu tím, že není nic lepšího, než vůně konspiračních teorií po ránu. Aneb ať žije sarkasmus! Olomouc potřebovala body dva, Mladá Boleslav jeden. A když hrají proti sobě, tak si to přece určitě rozdělí už předem, že? Chtěla bych v tom našem týmu najít hráče, co nešel do zápasu s tím, že urve tři body. Chtěla bych vidět, jak brankář schválně pustí gól. No, možná jsem to i viděla, ale nevím o tom, protože jsem tááákhle moc naivní a věřím, že by si to kluci takhle "nezkazili".
Půl dne jsem se smála nad všemi těmi názory "expertů" na to, jak výsledek zápasu byl předem jasný a kdesi cosi. Na jednom nejmenovaném webu (protože špatná reklama – taky reklama!) dokonce vyšla obšírná analýza, kde autor hodnotil, jak moc se kdo radoval po gólu! Vážení a milí, kdyby jste na ten náš zimák chodili x sezón a viděli nás hrát častěji, než párkrát do roka, tak byste se asi sakra divili tomu, jak zcela bez výrazu jsou někteří naši truhlíci schopni "slavit" góly i v zápasech, kdy fakt sakra tu výhru potřebují.
A že v momentě, kdy bylo jasné, že týmy na ledě jsou ten den rovnocenné, hráli domácí "na jistotu" remízy? No a co, taky taktika! Za stavu 4:4 nemá smysl otevřít hru a drát se dopředu, nadělit Bolce tři body a pak se v neděli třeba dřít na Kladně. Tím spíš, že Bolce stačí remíza a pak už budou tak na hrušce, že by naši mohli dojet k jejich bráně téměř poslepu. Což se, jenom tak mimochodem, stejně nestalo.
Ale prosím, haters gonna hate a aspoň máme takový fakt efektní vstup do nejvyšší soutěže, protože po čistě heroickém výkonu by nás přece nikdo nemohl usilovně nesnášet. A to by pak přece byla děsná nuda! Stejně ale... Že to komentují "obyčejní smrtelníci" je jedna věc. Že jakési urážky a úvahy na tohle téma provádí veřejně zástupci jiných klubů, to mi profesionální nepřijde. Ale co já vím, já jenom mačkám spoušť :P
Na Kladně si stejně chlapi řekli, že aspoň vezmou Piráty dolů s sebou, a taky že se jim to povedlo. Tady bych mohla vložit úvahu o momentálních (a asi už jen dočasných) majitelích chomutovského klubu, ale myslím, že to je jejich boj.


Co se zápasu týče... Mladá Boleslav začala s dobrým betonem hned v úvodu, kde čtyři hráči číhali na modré a jeden pěkně ve středovém pruhu. Podle toho to víceméně vypadalo. Hosté ale i tak byli po většinu zápasu "lepší", alespoň v tom smyslu, že jsme to byli my, kdo musel dotahovat. První dva góly dal Radim Kucharczyk, třetí Rostislav Marosz. Do vedení nás konečně poslal David Ostřížek a pak nám to celý v prodloužení vyhrál a pojistil Jan Jaroměřský. Co následovalo si asi (ne)dokážete představit, pokud jste někdy podobnou euforii zažili. To se ani nedá popsat. Hlavně proto, že prvních pár vteřin jsem jenom řvala "jooo" a jedno oblíbené sprosté slovíčko (protože jsem dáma!) a pak už jsem jenom fotila a bolel mě obličej a srdíčko se mi dmulo pýchou. A myslím, že mi to ještě ani pořádně nedošlo.

Vzhledem k tomu, že jsem lítala po ledě, tak jste mě možná viděli v záběru, jak se směju jako blázen... Jenom pro pořádek, přešlo mě to až ve čtyři ráno, kdy jsem po noci slavení zalehla a spala.
Zkrátka... jsem šťastná, hlavně za ty kluky. Mně je celkem jedno, jestli fotím první ligu nebo extraligu, hlavně, dokud fotím a dokud to ty moje modely na ledě baví. A i kdyby se ta licence musela prodat, protože se neseženou peníze, tak už jim to nikdo nevezme. 
Můj nejoblíbenější hráč dotáhl s céčkem na dresu tým do ELH :))) Jakub Bartoň, oh captain, my captain!


Seš skvělej, Skejte :)

Třetí třetinu jsem fotila od skla, abych mohla potom rychle na led... Snad by se totiž slavilo, i kdyby to nevyšlo, přece jenom poslední domácí zápas je poslední domácí zápas. Ale vyšlo to, takže chachá!
No ale, fotila jsem od skla a úplně jinak, než kdy dřív, protože mi bylo řečeno, že lidi v první řadě nejsou zrovna nadšení z fotografů... Tak jsem si k tomu sedla na tu lavičku, kde normálně stávám, i když mi ostatní fotografové vykládali, jak už to zkoušeli a bylo to na nic. Tak já nevím, ale takhle efektní fotky už jsem dlouho neměla :D Ten lehký podhled celkem dobře funguje! Ale tak nějak jsem měla pocit, že si stejně mysleli, že jsem tam přišla jenom na čumendu, takže to je omlouvá.

Long story short, fotogalerie z oslav je na oficiální stránkách a můžu ji jenom doporučit. Snad se líbí :) A samozřejmě, tady najdete to, co bylo navíc, anebo se to úplně nepovedlo. No, a pár fotek samotné hry.







Pavel Selingr

Jak já miluju lidi, co sakra nemůžou zůstat sedět na zadku! Tohle byl gól, mimochodem.


Jan Jaroměřský

Rostislav Marosz

Robin Staněk



Matěj Pekr

Pánové měli moment asi :D

Ostřížu, příště prý musíš být vysmátej jak lečo, aby ten tvůj gól vypadal autenticky!

Ondřej Švaňhal

Mario Cartelli


Robin Staněk


Ctirad Ovčačík
A Ovčovi to moc přeju, byl tu s náma sice jenom chvilku, ale pomohl dost!


Martin Janáček


Švaniho dramatický výraz to zabil

Tomáš Houdek

Houdy nevím proč nevyjel, když ho pak fans vyvoláli :( Ty..!!





Jan Knotek


Tomáš Vošvrda



Richard Diviš

Jakub Bartoň


Michal Vodný



Jiří Ondrušek


Voďas s Hermošem

Tomáš Halász

Můj foťák asi láfuje Rosťu, já ale láfuju kapitána, takže..!


Roman Rác



(ten šikula nalevo fakt parádně tančí, kdyby vás to zajímalo!)






to je zaostřený nevímkam, ale ty výrazy






















liferuiners

Králík, Škůrek a Halász


2 komentáře:

  1. No ten konec bylo pěkné divadlo.. taky jsem nevěřil, že by to někdy udělali.. Ale jde vidět, že ovlivnit zápas není zas tak těžké. Škoda

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě fotka Hallyho a Houdyho nemá konkurenci! :)

    Neo Inizio

    OdpovědětVymazat