sobota 7. září 2013

Out of blue

Druhý zápas českého týmu se na EHT v Pardubicích hrál proti Švédům. A jestli byl úvodní sobotní zápas tak trochu nuda - aspoň z mého pohledu - tak tohle bylo vyloženě týrání. Tudíž jsem napsala report o vlasech, protože proč ne, klidně můžu! :D


Švédi do Čech dovezli, dá se říct, známé firmy, takže o to víc mě překvapilo, že to nakonec nic tak extra nebylo.


Co k týmu tří korunek říct? Vlastně ani nevím. Byl celkem dost podobný tomu, co jsme viděli v dubnu v Brně, ale zas nebudu kecat, že jsem si všímala i někoho jinýho, než svých oblíbenců typu Kronwall, Persson, Axelsson, Fransson a tak podobně... Velmi zajímavé jméno se však objevilo v bráně, kam se postavil Henrik Karlsson, který strávil poslední tři sezóny za oceánem.


Zápas byl dalším marným pokusem naší reprezentace ubojovat nějaké ty bodíky. První třetina byla ještě celkem dobrá, hra byla vyrovnaná, ale bohužel domácím vůbec nešla koncovka. Jak zápas pokračoval, tak jejich hra víc a víc upadávala, až mi nakonec přišlo, že si Švédi přijeli zatrénovat s týmem, který ale bere trénink trochu moc vážně. Ále co, je to jenom hokej. A reprezentační zápas. A příprava na olympiádu. A... a vlastně je to úplně jedno, že jo :D
Pobavili dva nebo tři Švédi, kteří se na rozbruslení objevili v dresech právě na trénink. Později se ukázalo, že zápasové dresy někdo "uklidil" někde na letišti. Taky pobavil Niklas Persson a jeho aby-se-neřeklo gól do prázdné brány. Niklasovy vlasy nás, mimochodem, bavily celé tři dny mimo led, protože wow, před dvěma rokama už byl málem plešatej a teď tohle :D

Nekoukej na mě tak, je to pravda, ty vlasy tam nebyly!!

EHT v Pardubicích jsou, zdá se, ve znamení "do článku dám tak maximálně patnáct fotek a na zbytek se podívejte na Flickru, protože jsem moc líná to tady cpát". Však nebojte, sezóna nám tady v Holomócu začíná už příští středu a vše se vrátí zase do normálu. Pokud teda třeba nebudu mít fotek extrémně moc, ovšem toho se asi v září nedočkáte, jelikož jdu jenom jako fanda vyzbrojený foťákem. Ale to jsem trošku odbočila, že?
Tyhle potvůrky mi leží v počítači už od čtvrtka, ale přestože se zdánlivě nic neděje, tak jsem jenom tenhle týden byla na zimáku třikrát (a tohle obzvlášť doporučuju), takže to není tak, že bych to nějak odkládala.


Kapitánské vlasy jsou v našich končinách super už z principu... přidejte adjektivum "švédské" a je to jak reklama na Schaumu :D
(i když možnááá, že náš kapitán má lepší vlasy, viď, Baruš)


Pěkná šála Mory, ty tam vpravo, palec nahoru!


I will send you Dick pics!



1 komentář:

  1. švédské vlasy, yes, good
    česká hra, meh meh
    Perssone, tvé vlasy a tvůj obličej mě uráží, pak se nediv, že tvůj jedinej kamarád je Dick
    (sorry not sorry)

    OdpovědětVymazat