neděle 11. srpna 2013

Didn't have the heart to tell you...

...I will be gone in an hour.
No jo. Poslední červencový den byl taky poslední den s týmem Atlant Mytišči. 



Atlant se rozloučil dalším zápasem modří versus žlutí. 
Byl to čtvrtý zápas, který Atlant takhle odehrál, a žlutí poprvé vyhráli :D

Žeňa Arťuchin dal gól i pozápasový nájezd. Stefan Stěpanov totálně válel. Lajna Arty - Šmeljov - Michnov se chytla. A tak no, bylo to fajn, jako poslední sbohem pěkný... já si nestěžuju.

Po tréninku mělo být na řadě focení s hráčema, ale takticky vylezli jenom tři, co mě zajímali - Stěpanov, Aťušov a Kablukov... teda oni eventuálně vylezli všichni, ale nebyl čas tam na ně čekat. Ještě zastávka v Ru-Shopu a hurá domů. Jízda vlakem byla peklo :D
Jedenáctidenní zpoždění článku bylo způsobeno hlavně tím, že se mi to prostě tak nějak nechtělo "ukončit". Dokud to není všechno sepsané, tak to trvá... no ne?

Sergej Šmejlov

modelka, a moje k tomu


Vitalij Novopašin

Maxim Velikov


Roman Rukavišnikov

Jurij Trubačev

Igor Radulov





Janne Niskala

Juha-Pekka Haataja


Jevgenij Arťuchin

Alexej Michnov

Andreas Engqvist


potvora rozmazaná, ale na efekt dobrý :D

1 komentář:

  1. neéé, definitivní konec, booo
    Radu bb
    Trubačev nevypadá na fotkách jako scvrklej Hossa :((( možná tak nevypadá ani ve skutečnosti, ale žilo se mi s tou představou dobře.. :D
    bylo to óóóósom, ale stejně mohli přijet tak před 3 rokama, no ok ok já si musím najít něco, na co si stěžovat

    OdpovědětVymazat