pátek 28. prosince 2012

Dožaduji se týmu MHL!

Jednou v roce, na Vánoce...
...nebo taky někdy v listopadu a třeba i v létě...
...občas i dvakrát do roka aby se neřeklo...
...jdu na zápas olomouckých juniorů a obvykle si to fakt užiju.

NOEN Extraliga juniorů má vánoční pauzu, kterou naši junioři využili k sehrání přátelského zápasu s Patriot Budapešť, což je tým hrající v MHL (juniorka KHL). A na takové slávě přece nemůžu chybět, tím spíš, když mám hokejový absťák! A taky jsem potřebovala vyzkoušet ten nový objektiv, že :D


Olomoučtí junioři letos celkem válí. Momentálně jsou na 5. místě. Spolu s Chomutovem jsou také nejlépe střílejícím mužstvem. Na druhé straně Patriotu patří předposlední příčka v západní konferenci. Oba týmy každopádně hrály v poněkud netradičním složení, doplněné o nové hráče, kteří bojovali o místo v sestavě.
Ačkoliv by se mohlo zdát, že tým z Budapešti bude tvořený převážně maďarskými hráči, opak je pravdou. Většinu kádru tvoří Slováci a Češi a Maďaři se rozdělili víceméně 50:50. 
Přiznám se bez mučení, že olomoucká juniorka je pro mě tak trošku jako španělská vesnice a až na vyloženě známá jména to šlo víceméně mimo mě.  


První třetina byla samá práce a žádná zábava, protože všechny šance na obou stranách byly vyloženě vydřené, ale góly z nich nepadly. Vlastně to byl takový pěkný hurá hokej doplněný hromadou vážně tvrdých hitů a ačkoliv to bylo v konečném důsledku až trošku směšné, tak mě to bavilo :D

Druhá třetina oproti tomu byla něco úplně jiného. První gól vstřelili hosté, ale za necelé dvě minuty už se radovali i domácí, když střelu Davida Šťastného od modré lehce tečoval před bránou stojící Lukáš Králík. V polovině utkání už bylo skóre 2:1, když se trefil Jindřich Zítka, který si najel podél mantinelu z levé strany a mířil přesně. Následně si Olomoučtí zkomplikovali situaci dvojnásobným oslabením, které sice ubránili, ale to klasické již hráči Patriotu proměnili. Ale jak, takovej parádní gól člověk jen tak nevidí! Do šaten se tak šlo za stavu 2:2.


Třetí třetina byla logicky ta klíčová. Hned v jejím úvodu využil kapitán Patriotu Karol Csanyi přesilovku a s přehledem zakončil za brankáře Kochta. Byla to jediná využitá početní výhoda celého zápasu, a to prosím na každé straně bylo vyloučených hned sedm hráčů. Olomouc si dál hrála to svoje - hromada šancí, ale koncovka mizerná. S téměř čtyřmi minutami do konce a další přesilovou výhodou jsme vzali timeout, odvolali brankáře, ale ničemu to nepomohlo. Ještě během vlastního oslabení skóroval hráč Patriotu přes celé hřiště do prázdné brány. Do konce zápasu sice zbývaly ještě dvě minuty a domácí ztráceli "jen" o dva góly, tým Budapešti ale utkání už nepustil. 
Patriot Budapešť tak zvítězil na ledě Olomouce 2:4.

look ma, no edits!

Tak jako tak, zápas jsem si náramně užila, protože oba týmy měly pěkné šance a hráči měli dobré nápady, i když ve většině případů dopadly všelijak. Patriot Budapešť určitě zanechal velký dojem. Přestože jsou až předposlední ve své konferenci, hokej předváděli velice líbivý a myslím, že zdejšímu publiku (které se sešlo až v překvapivě hojném počtu) ukázali, že MHL není žádný cirkus. Až jsem litovala, že juniorka Lva nehraje někde blíž, ale až kdesi kdesi ve Varech. Ale možná by mi úplně stačilo, kdybych měla čas na ty naše juniory, protože to je taková vtipná banda.
Nejvíc se mi od nich líbil Benjamin Nemes, protože předváděl fakt parádní hokej (v tomto zápase 0+1) a taky to byl fešák :D

Benjamin Nemes

Fotečky! Musím prohlásit, že nový objektiv mě velmi mile překvapil a jenom potvrdil to pravidlo, že Nikon je zkrátka lepší, jak Olympus. Myslím, že se všichni můžeme těšit na epické zoomy všech možných hráčů, protože teď už můžu! :D
Nutno taky zmínit, že jsem celou první třetinu fotila jako truhlík na automatické WB, jelikož jsem zapomněla, že jsem fotila svého drahého tygra kocoura. Fotky jsou sice bílé, jako bych je vyprala v Pervolu, ale tím to taky končí a nevím, nějak se mi nelíbí ta kvalitka :/ Jako jo, normálně mám obrázky zabarvený málem do všech odstínů duhy a vypadá to všelijak, ale taky to vypadá tak "živěji", zatímco z toho automatu jsou ti hráči bledí jak duši. Nevím no, názor?
Jiný hokej znamená i jiné kontakty a tentokrát jsem svoje fotky poskytla serveru webhokej24.sk. Report o utkání je zde, samotné fotografie pak tady.

zaostřeno na Králíka

kapitán Jiří Jergl


cituji: "asi Michal Schejbal, pokáď to je on"

Richard Hardi a špatná kompozice fotky :D


David Šťastný

pravděpodobně Václav Kolařík



Dominik Kubica a Vladimír Dolník

Edmund Piačka







Matěj Soukup


Lukáš Králík

David Šťastný



Petr Vondra


fotek vhazování není nikdy dost

Nemes se vrací do obrany


No jo, není nad pořádnou pátračku po jménech, když nemáte pěkně po ruce vytištěnou soupisku :D

4 komentáře:

  1. ohaiii Nemesi aka má nová tapeto na plochu,protože ta fotka je perfektní, stejně jako celej ten zbytek a fakt..fakt.
    prej cituji...pfff :D
    MHL na Moravu, tak!

    OdpovědětVymazat
  2. Abych pravdu řekla, tak to automatické vyvážení bílé se mi líbí i víc, hráči mi jako duši nepřipadají, naopak jsou dobře ohraničení od ledu. Ale já jsem prd expert, že..btw. ten objektiv je špicovní! Jak velké to proboha je, že je to takhle blízko?:D

    Kostru maďarského týmu tvoří Slováci..proč mě to nepřekvapuje? A té juni Lva kdesi v háji na západě je škoda, protože zrovna ti jsou hodně dobří.

    OdpovědětVymazat
  3. musel to být vážně dobrý zápas ;) mrzí mě, že já se na něho dneska nedostanu.. ale už se těším jak dojedou ti vaši junci k nám ;) a fotkyy fotkyy fotkyy sou super jako vždy! ikdyž, sou stále lepší :D

    OdpovědětVymazat
  4. nalákalas me a asi to tak vypadá že taky s někým ↑ zajdem na zápas juniorky našich proti vašim ;)

    OdpovědětVymazat